
As with aircraft, the United States lost many surface ships in almost every iteration because of forward deployment within the Chinese defensive zone. U.S. losses of large surface ships typically totaled two carriers and 15 to 25 cruisers/destroyers. Although this represented only about 15 to 25 percent of total U.S. Navy surface combatants, losses typically included nearly all large surface ships in the Western Pacific. In the most intense iterations, the U.S. Navy was losing a major ship every day of the war.
항공기와 마찬가지로 미국은 중국 방어 지역 내 전방 배치로 인해 거의 모든 반복에서 많은 수상함을 잃었습니다. 대형 수상함의 미국 손실은 일반적으로 항공모함 2척과 순양함/구축함 15~25척이었습니다. 이는 전체 미 해군 수상 전투함의 약 15~25%에 불과했지만 손실에는 일반적으로 서 태평양의 거의 모든 대형 수상함이 포함되었습니다. 가장 치열한 반복에서 미 해군은 전쟁이 진행되는 동안 매일 주요 함선을 잃고 있었습니다.
Until the Chinese ground-launched missile inventory was exhausted, it was too dangerous for U.S. or Japanese surface ships to approach Taiwan. Amphibious ships were particularly vulnerable because of their lack of defensive systems.
중국의 지상 발사 미사일 재고가 소진될 때까지 미국이나 일본 수상함이 대만에 접근하는 것은 너무 위험했다. 상륙 함정은 방어 시스템이 없기 때문에 특히 취약했습니다.
In some iterations, surface ships could approach Taiwan in week three or four when the Chinese antiship missile inventory had declined. Even then, the ALCMs of the PLAAF and PLANAF, the torpedoes and cruise missiles of PLAN submarines, and the ship-based anti-ship missiles of the PLAN meant that the survivability of U.S. surface ships was low. U.S. ships were rarely able to get within Harpoon or SM-6 range of Chinese ships.
일부 반복에서는 중국의 대함 미사일 재고가 감소한 3~4주차에 수상함이 대만에 접근할 수 있었습니다. 그때도 PLAAF와 PLANAF의 ALCM, PLAN 잠수함의 어뢰와 순항 미사일, PLAN의 함정 탑재 대함 미사일은 미국 수상함의 생존 가능성이 낮다는 것을 의미했다. 미국 함정은 중국 함정의 Harpoon 또는 SM-6 범위 내에 거의 들어갈 수 없었습니다.
Even after Chinese ASBMs (Anti-Ship Ballistic Missiles) had been expended, the utility of U.S. surface ships had limits. Although the range of the Maritime Strike Tomahawk (MST) allowed U.S. surface ships to attack Chinese ships from a distance, every MST in a ship’s inventory meant one fewer interceptor or anti-submarine missile that the ship had for defense. A ship with enough MSTs to destroy multiple Chinese warships was a glass cannon, very vulnerable in turn to Chinese attack.
중국의 ASBM(대함 탄도 미사일)이 소모된 후에도 미국 수상함의 유용성은 한계가 있었습니다. MST(Maritime Strike Tomahawk)의 범위는 미국 수상함이 원거리에서 중국 함정을 공격할 수 있도록 허용했지만, 선박 재고의 모든 MST는 선박이 방어를 위해 보유한 요격 또는 대잠 미사일이 하나 적다는 것을 의미했습니다. 다수의 중국 전함을 파괴할 수 있는 충분한 MST를 갖춘 배는 중국의 공격에 매우 취약한 유리 대포였습니다.
Just as there will be too many incoming missiles for active defense to adequately protect airfields, there will be too many anti-ship missiles for active defense to adequately protect surface ships. Therefore, active defense with interceptors must be paired with soft kill measures (e.g., reduced radar crosssection and electronic warfare) that complicate enemy targeting. To this end, the budget of the Surface Warfare Division of the Operational Test and Evaluation Force, which tests ship defenses, should be increased. Even with improved electronic warfare, many ships will be lost in a conflict with China because electronic warfare advantages are transitory. Procurement decisions must therefore consider the vulnerability of surface ships.
비행장을 적절하게 보호하는 능동 방어를 (돌파하기) 위해 너무 많은 미사일이 들어오는 것처럼 수상함을 적절하게 보호하는 능동 방어를 (돌파하기) 위해 너무 많은 대함 미사일이 있을 것입니다. 따라서 요격체를 사용한 적극적인 방어는 적의 표적을 복잡하게 만드는 소프트 킬 조치(예: 레이더 단면 감소 및 전자전)와 쌍을 이루어야 합니다. 이를 위해서는 함정의 방어력을 시험하는 작전시험평가단 수상전과의 예산이 증액되어야 합니다. 전자전이 개선되더라도 전자전의 이점은 일시적이기 때문에 중국과의 충돌에서 많은 선박이 손실될 것입니다. 따라서 조달 결정은 수상 선박의 취약성을 고려해야 합니다.
This all points to benefits in shifting toward a fleet of smaller, stealthier ships integrated with unmanned decoys. Such ships would be better disposed to the soft kill of incoming missiles. In addition, it will not be as devastating to lose smaller, cheaper, less-capable ships. The Navy should also have expendable or unmanned ships accompany CSGs to act as decoys.
이 모든 것은 무인 디코이와 통합된 더 작고 은밀한 함정 함대로 전환할 때 이점이 있음을 나타냅니다. 그러한 함정은 들어오는 미사일의 소프트 킬에 더 잘 배치될 것입니다. 게다가 더 작고, 더 저렴하고, 성능이 떨어지는 함선을 잃는 것은 그렇게 파괴적이지 않을 것입니다. 해군은 또한 미끼 역할을 하기 위해 CSG와 함께 소모성 또는 무인 선박을 보유해야 합니다.
출처: Mark F. Cancian, Matthew Cancian, Eric Heginbotham, The First Battle of the Next War: Wargaming a Chinese Invasion of Taiwan, January 9, 2023.
1. 항모 타격단과 수상 함대를 보호하기 위해 충분한 소모 성 무인 선박의 획득 필요
2. 더 많은 VLS는 언제나 옳다.
3. 하푼 및 SM-6 Block I/IA 사거리 너무 짧음. 더 장 사정이고 극 초음속인 SM-6 Block IB와 수상함 용 LRASM 획득 및 배치가 시급함
4. 미 해군 작전시험평가단 수상전과의 예산이 증액되어야 합니다.
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https://gall.dcinside.com/mgallery/board/view/?id=war&no=3149818&page=3
양안전쟁: 미 해군 수상 함대 획득 계획 조정 필요 - 군사 마이너 갤러리
As with aircraft, the United States lost many surface ships in almost every iteration because of forward deployment withi
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